söndag 30 september 2012

Tack Sofia!

I fredags när jag kom hem hade jag fått ett litet paket med posten som visade sig vara från bästa Sofia. Så oväntat och jag blev så glad! :-) Titta bara vad fint! En rosa grytlapp och choklad, perfekta presenter för mig. ;-) Jag älskar choklad (som i och för sig barnen fick, de tackar också) och jag älskar rosa. Jag har dessutom just sådan rosa färg på flera detaljer i mitt kök så den passar perfekt här hemma. Har varit inne på Kaksmulans webshop (där bl.a sådana grytlappar finns) flera gånger och suktat efter allt där inne. ;-)


Hoppas ni alla har haft en bra helg! Här började den som sagt bra och har fortsatt bra också. :-) Bland annat har vi hunnit med en tripp ner till Ullared. :-) Hade tänkt skriva ett receptinlägg ikväll men har fullt upp här så det får bli imorgon istället.

2 kommentarer:

  1. Vad kul att du gillade presenten : )) bra att komma ihåg att du gillar rosa ; ) finis sov gott kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Ja jag gillade den, så himla gulligt av dig! :-) Kramar

    SvaraRadera